گارانتی شیرآلات شیبه

شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه ضمن تشکر از انتخاب شایسته شما نکات ذیل را جهت بهره مندی از مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می نماید.
این شرکت با بهره گیری از بهترین کادر سرویس خدمات پس از فروش در سراسر کشور به موجب این ضمانت نامه کارکرد محصولات خریداری شده را طبق مفاد مندرج تضمین می نماید.

  1.  در صورت بروز هرگونه مشکلات ناشی از تولید قبل از انجام هر کاری به سرویس کاران یا نمایندگی مجاز شرکت هماهنگی فرمایید.
  2. در اختیار داشتن کارت گارانتی یا فاکتور خرید در هنگام مراجعه سرویس کار الزامی می باشد،توجه داشته باشید کارت ضمانت نامه هنگام خرید توسط فروشنده با ذکر مشخصات و تاریخ فروش تکمیل گردد.
  3. جهت تمیز نگه داشتن شیرهای بهداشتی آنها را با آب و صابون مایع شسته و با پنبه هیدروفیل خشک نمایید تا املاح و آب موجود بر روی بدنه شیر را جذب و از ایجاد رسوب بر روی شیر جلوگیری نمایید.
  4. شیر را بر روی زمین یا سطح نا صاف قرار ندهید و از صدمه زدن به شیر خودداری فرمایید.
  5. هنگام تحویل گرفتن شیر آن را به دقت مشاهده نمایید،هرگونه کسری لوازم بعد از خرید مشمول هزینه می گردد.
  6. قبل از نصب شیرآلات در پوش لوله ها را باز نموده اجازه دهید چند دقیقه از لوله ها آب خارج گردد تا املاح بجا مانده و شن و ماسه داخل لوله ها قبل از نصب شیر تخلیه گردد.
  7. حتما از شیر پیسوار فیلتر دار استفاده نمایید.
  8. پیشنهاد می گردد قبل از نصب،آبفشان شیر را باز نموده و اجازه دهید مقداری آب از شیر خارج شود و هنگام استفاده دوباره آبفشان را در جای خود نصب نمایید.
  9. در مواردی که جریان آب در هنگام خروج از شیر کم شده یا شکل غیر معمول و نا منظمی داشته باشد ،آبفشان را باز نموده و توری آنرا بوسیله محلول سرکه و آب از رسوبات تمیز نمایید. از همین روش برای پاک کردن رسوبات روی بدنه شیر نیز میتوان استفاده نمود.
  10. جهت نصب صحیح شیر به بروشور داخل بسته بندی توجه فرموده و با مراکز خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید.
  11. استفاده از هر نوع باطری متفرقه و غیر استاندارد موجب صدمه زدن به شیر خواهد شد .

موارد خارج از گارانتی

  1. هرگونه نصب غلط محصول توسط افراد غیر متخصص و استفاده از آچارهای نا مناسب که باعث صدمه زدن به محصول می گردد.
  2. دست کاری یا بازو بسته کردن قطعات محصول توسط افراد غیر متخصص .
  3. یخ زدگی شیر.
  4. شستشو با موادی که به آبکاری محصول صدمه میزند مانند : جوهر نمک،مواد سفید کننده ، پودر های کف شوی،سیم ظرفشویی،اسکاچ و غیره…
  5. وجود شن و ماسه در لوله ها که باعث صدمه زدن به محصول گردد.
  6. تعویض باطری مشمول گارانتی نمی باشد.

بدیهی است که اجرت تعمیرات و بهای قطعات تعویض شده در مدت گارانتی به عهده شرکت بوده و هزینه خدمات اضافی شامل ایاب و ذهاب،حمل و نقل لوازم مصرفی مربوط به نصب به عهده خریدار می باشد .